RSS

Bu çiçeklerin adını bile bilmiyorum! O kadar ilgiliyim.

3 yıldır arkamda duran ve bakımlarını inadına öğrenemediğim çiçeklerimin kuruyan yapraklarını topluyorum... Ve binbir türlü düşünce aklımı istila ediyor...
Yakında işten ayrılacağım için onlarla bir başkası ilgilenecek, benden daha iyi bakacağına eminim... Seviniyorlar mıdır acaba gideceğim için, gittiğimi hissederler mi, nihayetinde 3 yıldır beraberiz yani ne bileyim, masam, bilgisayarım hissetmese de, arkamda nefes alan çiçekler hisseder yokluğumu diye düşündüm bir an(yani istedim)... 

İş yerimi çok seviyorum, bu sakinliği ve edebi çevremdeki işyerlerinde pek göremediğimden kıymetini bildim her zaman, şükrümü yaptım, pek de şikayet ettim sayılmaz durumumdan... Buradan hep memuriyet dolayısıyla ayrılacağıma inandım. Geçen yıl çabaladım da bunun için ama maalesef gerçekleştiremedim ve bu yıl memuriyet çalışmalarına evde devam etmek için ayrılmak zorundayım... Nasıl zor; bir alışkanlığı terk etmek, sevdiğin bir yerle bağlantını koparmak...

İnsana bazen zor geliyor çalışmak, mesela ben kitap okumayı çok seviyorum, kimse dokunmasa sabahtan akşama kitap okuyabilirim, ama iş ders çalışmaya gelince o pek mümkün olmuyor, kitap okumada sağladığım adaptasyonun yarısını ders çalışırken sağlayamıyorum, sürekli kalkma, bir şeyler yiyip-içme, birileriyle konuşma, gezinme ihtiyacı hissediyorum ve tekrar başına oturup derse başlamam baya uzun sürüyor tabi... Bir de ders çalışırken uykunun gelmesi var ki, o tam bir felaket :r

Mesele şu ki, çabalamak zorunda olduğum şeyi aslında istemiyorum! Memuriyet, hiç bana göre değil, yani bu ofiste oldukça rahatım, kalabalık bir ortamda değilim, çalışma arkadaşlarım çok iyi ama memuriyet öyle olmayacak ki, bir sürü insan, hepsiyle arkadaş olmasan bile merabalaşmak şart. Sürekli arkandan konuşan insanlar, her halini tavrını süzenler.. Ne bileyim her şey gözümde büyüyor(görüyorum çünkü!)... Bir de dini hassasiyetler var ki oralara girmek bile istemiyorum.. Şimdi de çok dikkat edemiyorumdur belki ama, bu ofisin içinde bir fanusta gibiyim, dairede bu fanus kırılacak, ya kendime mukayyet olamazsam, olduğum halden ileri gitmek şöyle dursun mevcut halimi koruyamaz aşağıların aşağısına düşersem...
İşte bu şeyler beynimin içini kemiriyor ve ben sırf çevremdeki insanlar mutlu olsun diye bunu yapıyorum...
İslamiyette kadının çalışma hayatındaki yeri yok biliyorsunuz ve bu gayette yerinde bir durum bence. Kim ne derse desin kadının her hali avret; gülmesi, konuşması, bakması... Kendini muhafaza etmenin zor olacağına inanıyorum ve görüyorum ki muhafaza edebilen insan sayısı da gitgide azalıyor maalesef...

Hasılı istediğin bir şey için çabalamak nasıl zevk ve azim veriyorsa, istemediğin bir şey için çabalamak da tam aksi üzüntü ve sıkıntı veriyor insana... Yüreğimin içindekini bilen Allah hakkımda en hayırlısı neyse onu versin. O(c.c) en güzelini bilir.. :)

Öyle, kendi kendime(!) bi dertleşeyim dedim...
Ha bir de kenardaki notlar'a not düşmeye başlayalı 2 yıl oldu bugün...

10 tepki:

Unknown dedi ki...

derkenar o kadar haklısın ki, işimden her ne kadar memnun olursam olayım eni sonu olmayan bir iş, memurluğu yarın garantisi olduğu için istiyorum ama tesettürden dolayı memurluk bir hayal olarak kalmaya devam edecek sanırım.

đerkenαя dedi ki...

Hakkımızda hayırlısı olsun.

Adsız dedi ki...

Öncelikle 3. yılına hoş geldin :)

Yazdıklarınla ilgili olarak bir kaç şey söyleyebilirim! Ama gerek olduğunu sanmıyorum... Derdi, Allah c.c için olanın, dermanı elbette güzel olur... En güzelini zaten sen söyledin ;

'Yüreğimin içindekini bilen Allah hakkımda en hayırlısı neyse onu versin. O(c.c) en güzelini bilir.'

Amin...Amenna...

đerkenαя dedi ki...

Hoşbuldum, iyi ki sizler de varsınız :)

Teşekkür ederim...
Amenna ve saddakna

Delibu! dedi ki...

Rabb'im hayırlı kapılar, yollar açsın inşAllah Derkenar'cım.. Ama sana böyle umutsuzluk yakışmıyor ya Hu! Her şey O'nun rızası doğrultusunda yolunu bulur inşAllah merak etmeyesin :)

Tabii unutmadan 2. yılın hayırlı olsun, daha bir çok yıl bu notları okumayı isteriim..

Muhabbetle..

đerkenαя dedi ki...

Delibu! duaların için teşekkür ederim, Rabbim yüreğindekilerin katlarıyla mukabelede bulunsun sana da inşâAllah.

Teşekkür ederim, yanımda olduğunuzu belli ettiğiniz için.

Muhabbetle.

neval dedi ki...

ne güzel değinmişsin,söylenecek her şeyi söylemişsin. Rabbim hakkında hayırlısını versin

đerkenαя dedi ki...

Neval, teşekkür ederim.
Ecmain :)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hayırlı olsun :) püff sen sıkılmışsın ama, ben de bişeyler yapmak istiyorum :/ bi işim olsun, elimden bişey gelsin, kendi paramı kazanmanın tadına varıyım istiyorum :/

đerkenαя dedi ki...

İnşâAllah hepsini zamanla yaparsın, sıkma canını :)

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)