RSS

Ben bu kitabı tek bir cümle uğruna okudum.

Esselamu aleykum...

Geçtiğimiz iki pazar, dershane çıkışı eski ev arkadaşımla birlikte kendimizi D&R'da buluyoruz ve uzun süre mesken belliyoruz orayı kendimize. O kadar zevk alıyorum ki anlatamam, hayatın yoğunluğunda bulunmaktan en zevk aldığım yerler herhalde kitapçılardır(tabi -istenmediği sürece- yardım delisi görevlilerin olmadığı mekanlar), bir sürü kitabı inceledim, bölümler okudum, bazılarını aldım bazılarını bir dahaki sefere diyerek zoraki bıraktım :) Önceki pazar aldığım İclal Aydın'ın Kağıt Kesikleri'ni bir an önce okumadan edemedim, merak ediyordum acı'yı onun kaleminden.

Kitabı az evvel bitirdim, zoraki bir bitirme oldu bu, bitmesini istemediğim özel kitaplardandı çünkü.  Sık sık karıştıracağım sayfalarını... Düşündüğüm yada yaşadığım şeyleri yazmayı seviyorum ama bir başkasının kaleminden okumayı da çok seviyorum, Kağıt Kesikleri benim için biraz öyle oldu, bazı bölümler yüreğimden geçenlerle aynıydı...


Belki de bire bir yaşadığınız acılara farklı bir pencereden bakmak istiyorsanız, okuyun derim...


*Bazı ilişkilerde, bazı durumlarda, konuşmak kişiyi ya da meseleyi ucuzlatmaktan başka bir işe yaramaz olur. Öyle zamanlarda, ucuzlatıp ucuzlaşmaktan kaçınmak için de susar insan.

Bu tür büyük ve incelikli susuşların hiç kolay olmadığı açık. Ama ne kadar önemli olduğu da ortada...

Susmak en büyük yanıttır bazen. Biliyorum işte... Ben konuştukça konuşanlardan, ben sustukça solanlardan...




Başlığın notu: En sevdiğim alıntı "Acının cahili kalmak ne güzel olurdu..."

11 tepki:

Adsız dedi ki...

İclal Aydın'ın ismini ne zaman duysam içim bayılır. Ama bazı yazılarını ona ait olduğunu bilmeden okudum ve çok sevdim. Acaba bunu okusam mı ?

đerkenαя dedi ki...

Oku derim. :)

Ateş Böceği dedi ki...

Ben de okuduğumda çok beğenmiştim ..Şimdi umudu yazıyor onu bekliyorum :)

öperim

đerkenαя dedi ki...

Bende bende bende! :)

Öperim.

Adsız dedi ki...

Sadece sevmek harekete geçirir donmakta olan bir kalbi. Ve hızla çarpan bir kalptir dünya üzerindeki onca güzel şeyin sebebi... Yani sızlayan yerinden sevmeye başlamalı bir insanı... Zaten Sevdiğin kadar sevilmektir bir acının yara bandı...

İclal aydın "yaz bitmesin" O yaz bu söz yüzünden hiç bitmesin istedim ve bitmesini istemediğim yaz yüzünden iclal aydının bir cümlesi için bu kitaba çok değer verdim..

Sevgiler...

http://ozlemyilmazz.blogspot.com/

amak-ı hayal

đerkenαя dedi ki...

Bazen oluyor öyle, bir cümle okutuyor koca kitabı, okumak kısmet olur dilerim :)

Pabuc dedi ki...

Okunacak bir kitap daha :)

Teşekkürler paylaştığın için yüreği güzel..

Sevgiler..Dua ile..

Delibu! dedi ki...

Seni bu kadar etkileyen kitabı merak ettim şimdi Derkenar'cım.
Alınacaklar listesine not düşüldü bile :)

Ben sadece bir kitabını okumuştum, onda da senin hissettiğin gibi kendimi görmüştüm ara ara, bakalım bunda neler hissedeceğim.

Muhabbetle.

Adsız dedi ki...

"Acının cahili kalmak ne güzel olurdu..."

Ne güzel olur muydu gerçekten? Hiç sanmıyorum... Susmak konusunda ise bir yer var ki, işte asıl orayı çok seviyorum; Susmak, azaltan değil çoğaltan bir eylemdir aslında... Ve insanlar çoğu kez, acıyı, kırıklıkları vs.. çoğaltır! Ne yazık! Ama yine de anlıyorum seni... Saygılarımla...

đerkenαя dedi ki...

Pabuç, beğenirsin umarım :)

Delibu, bu kadın gerçekten insanın yüreğindekilere dokunuyor, aynı tadı alacağını düşünüyorum, muhabbetle.

oz, bu alıntıyla ilgili bir yazım daha var, belki okumak istersin. sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Memnuniyetle...

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)