RSS

Yansımalar…

Sınav mevzusundan bahsetmem gerekiyor, malum uzunca bir süre buralardan uzak kalışımın, hatta hayata mola verişimin nedeniydi bu sınav… Es geçemeyiz :)

Bu yılki puanımla geçen yılki puanım arasında bir puana yakın bir fark var… Şaka gibi değil mi, koskoca bir yılın emeği bir puan… Aslında netlerim geçen yıla oranla bi hayli fazla.. Belki de nasip değil, hayırlı değil bilmiyorum… Bu sefer çok üzülmedim çünkü gerçekten emek verdim, vicdanım rahat, en önemlisi de bu zaten ;)

Yurt yaşamını deneyimledim tekrar, okurken de kalmıştım yurtta ama bu çok daha farklıydı. Herkesin üzerinde sınav stresi olunca birbirimize sataşmamız kaçınılmazdı :) 
Baya hareketli bir dönemdi benim için, farklı insanlar farklı kültürler tanıdım. Bazılarını sevdim,bazılarına yabancı kaldım, sindiremedim olmadı...

Kronometrelerle ders çalışmalar, ödüller cezalar ve hiç sevmediğim doğum günü partileri… Uzuuuunca bir dönem yaş pasta yemek, hatta görmek istemiyorum :r Hele doğum günü partisi, benden uzak aman diyim :r

Malum ben Kpss puanımla atanmadığım için(iibf mezunuyum), önümde hazırlanmam gereken kurum sınavları var. Onlarda da sıralama önemli olduğu için ben pek umutlu değilim aslında, hazırlanmak istemiyorum ama ne aileme ne de hocalara söz geçiremediğimden mecburen hazırlanıcam.

Ama stres yok artık: olduğu kadar, olmadığı kader ;) pek sevdim ben bu sözü, tevekkül dolu.

Muhabbetle…




0 tepki:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)