RSS

Çok uzun zaman sonra...


Esselamu aleykum ve rahmetullah...
Merhaba millet :)

*''Yeni yayın oluştur" bu sekmeye tıklamayı bile o kadar özledim ki :) Yazmak büyüüük nimet, kıymeti bilinesi ;)

*Efendim gideli çok oldu ama aklım buralardaydı, hoş geldim, pek hoş buldum yine :)

*Büyük lokma yemeyi ama büyük laf etmemeyi öğrendim... 
"Tahammül edemem" dediğim şeyleri yaşıyorum, 
imtihandır muhakkak... Sabretmeli çokça.

*Tevekkülde zirve yaptığımı düşünüyorum, kimsenin benden beklemediği şeyleri yapıyorum, kendim bile kendimden bu performansı beklemezdim doğrusu. Her şey Rabbin dilemesiyle...

*Basiretin bağlanması diye bişey gerçekten varmış, an geliyor ağzı dili düğümleniyor insanın...

*Gündemde pek hayırlı haber yok yine.. Elhamdülillah... Ne kadar sorumluyuz peki biz bu yaşananlardan? Belki herhangi birimizin işlediği günah sebebiyle gazabını gönderiyor Mevla(c.c)... Hepimiz vicdan muhasebesi yapmalı, en azından dualarımızı göndermeliyiz o insanlara...

*Bazen en yakın sandıklarımız en uzak, en uzak sandıklarımızsa en yakın olabiliyor... Şaşırmamalı.. 

*Güzel şeyler de yaşıyorum ben, farklı yaşamlara "merhaba" diyorum... Hayırlısı der misiniz benim için...

3 tepki:

Pabuc dedi ki...

Hoş gelmişsin..

Her şeyin hayırlısı olsun senin için de hepimiz için de inşaallah..

Gönlündekiler hayırlısıyla ömrüne yazılsın...

Unknown dedi ki...

ve aleykümselam ve rahmetullahi ve berekatuhu..
ben blog camiasına girmeden önceleri sizi hep okurdum ama ben bir cesaretle adım atana kadar siz buralardan uzaklaştınız..
ara sıra uğrayıp dolandım buralarda ama, muhabbetiniz özlendi yani, bilesiniz :)
Rabb'im hayırlar nasib etsin cümlemize..
tekrar hoşgeldiniz aramıza :)

đerkenαя dedi ki...

Pabuc, hoş buldum canım teşekkürler :)
Ecmain insaAllah..

hayalotobusu meral,
Sevgili adaşım :) Sende hoş geldin, hayırlı olsun :)
Teşekkür ederim, muhabbet ve selam ile..

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)