RSS

Tırtıl ile kelebeğin hikayesi sana da yabancı değil belki...



“Görünenle yetinirsen eğer sadece tırtılı bilirsin. Çirkindir ya tırtıl, gönlünü çelmez... 
Görünenin ötesine geçmek istersen eğer, aradan örtüyü kaldırıp da gönül gözü ile bakarsan, kelebeği bulursun karşında. Güzeldir ya kelebek, gönlün ona akar. 
Lakin gönül gözünle görürsen eğer, kelebeğe değil tırtıla sevdalanırsın...”

Elif Şafak/Pinhan

Sevgili мєLєк beni mimlemiş, konusu ise şu: "Şu anki ruh halinizi, bir ezginin melodisi, bir şarkı sözü, bir şiirin satırları yada resimle aktarınız."

Teşekkür ederim canım, an itibariyle benim yüreğimden geçenleri bunlar ifade ediyordu...  Mimi, okuyan ve yazmak isteyen arkadaşlarıma gönderiyorum.

Cumanız mübarek olsun, dua ve muhabbetle...

E

11 tepki:

Peritozu dedi ki...

Ne guzel bir yazi... Gonul gozuyle hisedenler icin...

đerkenαя dedi ki...

:) evet, gönülden hissedenlere..

nadarû dedi ki...

çok güzeldi, yüreğine sağlık..
hayırlı cumalar diler bu fakir göçebe;güzel yürekli her daim gönül gözüyle gören bu can insana:)
Allaha emanetsin..
bolca selam çokca dua ile inş...

đerkenαя dedi ki...

Göçebe'm yüreğine mukabil kardeşim,
Öperim :)

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

İdrâk edenlerden olalım inşaallah :)

Hayırlı cumalar.

Sevgi ve selâm ile.

đerkenαя dedi ki...

İnşâAllah, bilmukabele efendm :)

Angel dedi ki...

Selamun aleykumm teşekkür ederim çok güzel cvplamıssın Allah razı olsun sevgiler öptüm :)

đerkenαя dedi ki...

Ecmain canım, ben teşekkür ederim. :)

Syhn dedi ki...

ince ruhun belirtisi.

bu mimi yanıtlaman güzel olmuş ;)

đerkenαя dedi ki...

:)
Teşekkür ederim, canım. Yanıtlarsan sende zevkle okuruz ;)

Öperim.

Erkan Şen dedi ki...

Alakasız ama bir zamanlar aynı resmi kullanarak "Ağacın dalları ne kadar yüksekteyse kökleri de o kadar derine ve karanlığa gömülmüş demektir." demiştim.

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)