RSS

Nisan bana hiç iyi gelmedi...

Esselamu aleykum,

Ben dün baharı karşıladım.
Ev-iş-kurs üçgeninde geçen maratonuma ara verip insan arasına karıştım, gezdim, izledim, düşündüm.. Halk arasında buna sosyalleşme falan da denilebiliyor. Bir haftaya yakın bir süredir evde yalnız kalmam gerekiyordu, ama ben eski ev arkadaşımı çağırdım ve yalnız kalmadım. O çalışmadığı için, geceleri saatlerce oturduk, konuştuk :) sonra ben sabahları pörtlemiş gözlerle işe gittim, o evde uyudu. Akşam yine aynı şeyler, yemek hazırladık, film izlemeye çalıştık(!) pek başarılı olamadık, ben ona kahve pişirdim, tadını sevmediğim damla sakızlı olandan, o da sevmedi, demek sorun bende değildi. Dozunu kaçırarak yediğim tatlıların bedelini her zamanki gibi alerjiyle ödedim.

Dün birlikte benimde çok sevdiğim ve eski evime çok yakın olan parka gittik, gazetemiz, kitaplarımız, çayımız ve kekimiz eşliğinde. Hedeflediğim sayfa sayısına ulaşamadım, etrafı izlemekten, insanları gözlemlemekten... Güzeldi, çimlerin üzerine oturmak, soğuk binalar yerine yeşillikleri ve bolca insanı seyre dalmak.. 

Nisan; bu yıl senin gelmenden korku duyuyordum ama kaçınılmazdı gelişin, geldin ve yapman gereken hatırlatmaları en ince detayına kadar yaptın, iyi olmadı elbette. Ve artık seni tescilli en kötü geçen ay'ım olarak ilan ediyorum, iyi gelmiyorsun bana, lütfen bir dahaki sefere daha nazik ve anlayışlı ol, yoksa telafisi olmayan birçok şey gibi, vazgeçerim senden de... Umrumda olmaz dersen de, sen bilirsin tabi..

Annemin yokluğunda küçük bir deterjan zehirlenmesi yaşadım. Temizlikten ve ev işlerinden pek anlamayan hatun kişi temizlik yapmaya kalkışırsa bunlar normal tabi.. Porçöz ve ace birlikteliğinden pek hayırlı sonuçlar çıkmıyor sayın okuyucu sakın deneme! O sarımtırak köpüklerin ardında yatan saf bir temizlik olsa da yanında eşantiyon olarak gırtlak ve damak tahrişi de veriyor, acısı birkaç gün geçmeyen nefes almada sıkıntı, seste çatallaşma ve o damak acısı... Sakın deneme, sakın..

Dersleri de asmış durumdayım şu ara, bir şeylerden vazgeçmek, yarım bırakmak pek adetim değil ama hayata olan iştahım kaçtı yine.. Düzelmesini umuyorum.. 
Serin yaz akşamlarında daha çok ders çalışmayı planlıyorum, umarım becerebilirim.  

20 Nisan, kutlu doğuma kadar bitirmek istediğim birkaç kitap var, sizlere de önereyim belki okumak istersiniz, hepsi birbirinden kıymetli, pişman olmazsınız; Dr. Reşit Haylamaz/Efendimiz(s.a.v) , M.Fethullah Gülen/Sonsuz Nur 1-2 , Necip Fazıl Kısakürek/Çöle İnen Nur .

Keyifli bir hafta dileğiyle.. 

"H e r n i s a n a h a z ı r l ı k l  ı o l m u y o r i n s a n..."

Yılmaz Erdoğan

9 tepki:

Angel dedi ki...

Ve aleyna aleykümselammm Meralimmm buu nisann banadaa hiçç iyi gelmediii :/ Acıyı, hüznü getirdi banaa napıcamm bilemiyorum...

Dua etmekten başkaa bişey yapamıyorum. Rabbim gören Sensin, duyan sensin, Sen kullarına yardımcı ol Allah yar ve yardımcımız olsun meralim...

Çok Çok geçmiş olsun kendinee dikkat et canım benımm sonra meralımsızz nee yaparımm merak ettım senı dun hatta aklıma geldın bugun mesaj atmayı düşünüyordum postunu gorunce atladım hemen..

Bazı detarjanlar aynı anda kullanılmıyor cokk sakıncalı zaten pörçoz iyi değil ellesen bilee elini deliyor o derece :/

Çöle inen nurr hala elımde :) Birde Sonsuz Nur'u alayım bakım...

Kendine çokk iyi bakk kocaman öpüldün...

đerkenαя dedi ki...

Geçecek geçecek...

Ecmain, dua edip karşılığını beklemekten başka yapılacak birşey yok zaten.

:) Teşekkür ederim canım.

Evet, acı bir tecrübeyle öğrendim.

Aynı kitaplar uzun süredir elimizde, yakışmıyor, bitirmeli..

Sende iyi bak yüreğine.. Öperim.

Syhn dedi ki...

damla sakızlı kahve denemeyecek :)

bana saedce nsian değil bahar yaramıyor vesselam ;)

đerkenαя dedi ki...

:)

Bahar..
Aslında yaramalı, ama yaramıyor..

Belki ilerde değişir Syhn'm..

Ve aleyna aleykum selam..

Angel dedi ki...

Bitanemi mimledimmm :)

Deli Anne dedi ki...

Geçmiş olsun öncelikle.. Ben de Kutlu Doğum'u kendime bir nebze çekidüzen vermeye vesile eylemek istiyorum ama hala eyleme geçemedim yazık:(

đerkenαя dedi ki...

vєssєℓαм hemen bakıyorum canım :)

Deli Anne, evet iyiki manevi günler, bayramlar var kendimize çeki düzen vermek ve biraz Rabbe yönelmek için. Rabbim yardımcıız olsun, Bilim-Selim ve Kerim'le :)

Hayırlı cumalar, dua ve muhabbetle..

neval dedi ki...

üzüntüler gelince diziliyor sanki art arda hangi aya rastlarsa artık

đerkenαя dedi ki...

Neval, haklısınız :)

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)