RSS

Bıdı bıdı


Merabalar millet nasılsınız bakalım? Ben iiyim yalnız bi sevgililer gününün ardından nasıl olunursa o kadar  iyi işte..

Yalnız dediysem, yanımda çok sevdiğim arkadaşlarım vardı ama aşk anlamında yalnızlıktan bahsediyorum.. Güzel bi sıcak çikolatalı, "roman hediyeli" :)) kompleksli, yoğun trafikli bi pazardı.. sağlık olsun bakalım..

Hediye için nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam. Hediyeleşmeyi zaten çok severim. Bide hediye kitap olunca altından kıymetli geliyor bana. Hediye alıcam insan kitap okuyorsa istisnasız kesinlikle kitap alırım ona :)) Kitabımı çok beğendim ama şuan elimde başka kitap olduğu için ona başlayamadım, bu kitabın kısa bi özetini geçicem sizlerle, çünkü hediye eden arkadaşımı çok seviyorum:) Arkadaşım gazeteci, onunla en güzel ortak noktalarımız ikimizinde yazıyor ve okuyor olması.. Paylaşımlarımızın çoğu bunlardan ibaret, sade ve sıcak..
Zaten daha ilerisi kötü oluyor, bol beklentili ve bol dedikodulu :)) Kaybetmekten korktuğum insanlar arasında.

Bu aralar yazamıyorum, yorum yapamıyorum. Çok yoğunum malesef, ama şu işlerim bi bitsin tek tek bütün blogları gezicem :))

Aşkla kalınız..
Vesselam..

Dinot: Resimde kaç tane insan var, dikkatli inceleyin :)))

8 tepki:

papuç dedi ki...

Keyfine bak biz bekliyor olacaz seni :) SEvgiler canım...

Anlayamazsin dedi ki...

selamun aleykum,

bende diyorum nerde bu derkenar:)

ne guzel.ben fazla kitap okuyamiyorum,malum kitapci yok:)ama kitap okuyan insanlari seviyorum.kitap okumak kadar daha guzel ne olabilirki.insan okudukca bilgileniyor,ogreniyor,dunyaya hayata bakis acisi degisiyor.ufku dusunceleri degisiyor gercekleri okudukca.

gercektende cok guzel birsey kitap okumak.ne guzelki arkadasin da sana senin sevdigin seyi kitabi hediye etmis.:)

sevgililer gunu gavur icadi oldugu icin kutlamasak ve anmasak daha iyi olur bence.tabi karar senin:dvalentinle ne isimiz olur ki demi:))))

sufi dedi ki...

Sıcak çikolata ve roman hediyesi sevgililer günü için en güzel hediye bence.Pırlanta yüzükle mutlu olacaklar genelde blog yazmıyor zaten canım, sevgilerimle.Hıı? kitabın adını yazmayı unutmuşsun...

ruhumunheykeli dedi ki...

Allah o arkadaşların eksikliğini vermesin.. Artık bir dahaki şubata :))

đerkenαя dedi ki...

Papuç, hoşgeldin.
Teşekkürler canım :)
Baki sevgi ve saygılarımla..

đerkenαя dedi ki...

Anlayamazsın, hoşgeldiniz efendim :))
Kitap okuyamamana çok üzüldüm, netten falan temin edemiyomusunki ya :? bi araştırmak lazım isyedikten sonra olmayacak şey yok :)
Sana katılıyorum kitap okumak çok özel ve çok güzel.
Benim alerjimde ona işte, sadece o gün için o kadar şamata oluyor. Seviyorsan özel bi güne ihtiyacın yokki dimi :))
Anlayamazsın, yaş kemale eriyor :))

Teşekkür ederim..
Baki sevgi ve saygılarımla..

đerkenαя dedi ki...

Sufim, hoşgeldiniz..
Evet istemem pırlanta filan, kitabın kokusu bile bi hoş geliyor bana :))
Kitabı ayrı bir yazıda işleyeceğim için isim vermemiştim "Mende Nazer/Eve dönüş"
Teşekkürler,
Baki sevgi ve saygılarımla..

đerkenαя dedi ki...

ruhumunheykeli, hoşgeldiniz.
Amin amin, o kadar az bulunuyorlarki. Bir dahaki şubata kim öle kim kala.. hayrolsun bakalım :))
Telekkürler,
Sevgilerimle..

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)