RSS

Bloguma Dokunma!

Dünden beri dolaşan bir haber, bloglarda yayınlanan maç linkleri ve hükümete yapılan eleştiriler nedeniyle blogspot'un kapatılması kararı alınmış.
Güzel ülkem her şeyde olduğu gibi, çözüm bulmak yerine tamamen ortadan kaldırmaya ve kendi özgürlüğü için başkalarının özgürlüklerini kısıtlamaya devam ediyor!

Benim blogumda bir sıkıntı yok, rahatça girip, yazı ve resim yayınlayabiliyorum ama birkaç gündür bloguna giremeyen, bu blog mahkeme kararıyla engellenmiştir yazısıyla karşılanan arkadaşlar var. Bu hareketi kınıyorum ve tüm kullanıcıların da bu protestoya destek vermelerini istiyorum.
Blog yazmak hepimizin özgürce düşüncelerini yansıtmasına bir vesiledir ve başkalarının hakkına saldırmadıkça bu hakkımız engellenmemelidir. Sorun neyse giderilmeli, diğer kullanıcıların hakları kısıtlanmamalıdır!

5 tepki:

Kova Kadınıyım Ben... dedi ki...

*http://www.facebook.com/blogumadokunma*

Taze kahve dedi ki...

Zaten bi tuhaflık olduğunu sezmiştim ... Yapılmasın böyle bişey ya bi süre sonra pişman olup geri adım atılacak her zamanki gibi.En azından baştan alınmasın böyle bi karar.Neyse bununla ilgili bişeyler girmeliyim ben de ,sevgiler canımcım...

vєssєℓαм dedi ki...

Saçmalık Yaa Hiç Bii Şiddet Uygulamadık Buda Nedir

Ahmet Alper dedi ki...

Çok hoş bir blogun varmış.İçim sıcacık oluverdi.

đerkenαя dedi ki...

Ahmet Alper, teşekkür ederim, hoşgeldiniz.

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)