RSS

2010'un sürprizleri..


Evvet yeni yıl denen telaşe bittiğine göre uyanma zamanı.. Kutlayan kutlamayan herkesin yeni yılın ilk sabahında karşılaşmak zorunda olduğu sürprizlerden bahsedicem size. İstemeseniz bile.

Çok sinir oluyorum, bu politikalar beni deli ediyor ulenn. Millete kaşıkla maaş zammı ve kepçeyle dağıtılan diğer zamlar..

Yahu millet zaten kıt kanaat geçinmeye çalışıyor. Yetmiyormuş gibi sürekli ona buna zam yapılıyor, millet nereye ne ödeyeceğini şaşırdı. Sabah radyoda dinliyorum; Bazı ürünlere normalde yani her yılbaşında yapılan zam oranı % 3 veya 3,5ken, sevgili Bakanlar kurulu tam yetkiyi kullanarak bu oranı %50'ye çıkarıyor.

Birde heryerde bas bas bağırılıyor kriz var diye. Tabi doğru millet zaten zor durumdayken, düşene bir tokatta Bakanlar kurulu atmalı.

Elhamdülillah bir işim var ve bakmakla yükümlü olduğum kimse yok.
Bazen diyorum iyiki sadece kendimi geçindirmek zorundayım, yoksa bu maaş ve zamlarla saç baş yolmak, yada cinnet geçirmek mümkün..

Benim aldığım maaşla, ev geçindiren ve çocuk okutan insanlar tanıyorum. Aldığım maaşta asgari ücretten çok yukarda bişi değil. Ben bile şuraya şu, buraya bu derken bazen sıkıntılı getiriyorum ay sonunu. Peki bu insanlar napsın?
Tabi birde işsiz olan ve aynı yükümlülüğü taşıyanlar var. Onlardan bahsedemiyorum bile..
Bu insanlar isyan etmesinde sevgili bakanlarımızmı isyan etsin?
Sorarım...

9 tepki:

papuç dedi ki...

canım bence blog temanı değiştir google amcaya danış o sana yardımcı olur:)

bunun dışında bişeyleri noelden ya da onun babasından bekleyenler bulduklarıyla yetinmelilier..siyasiler için diyecek afım yok siyasetten nefret ediyorum ...

Coşkun Hürsel dedi ki...

Konuya bir de, maddenin ve enerjinin korunumu kanunları çerçevesinden bakın. "Hiçbir şey yoktan varedilemez, vardan da yok edilemez" diyebiliriz kısaca. Veya, "her şeyin bir bedeli vardır" da diyebiliriz. Hükümet 2009 yılında krizin olumsuz etkilerini gidermek için bazı tedbirler aldı, piyasalara para pompaladı. Bu nedenle başta 10 milyar TL olarak öngörülen bütçe açığı 60 milyar TL'ye çıktı. "Peki benim niye haberim olmadı bu dağıtılan paralardan?" demeyin, otomobillerdeki ÖTV indirimini hatırlayın. Sonuçta 2009'da devletin almadığı ÖTV'lerin parasının bir yerden çıkması gerekiyordu ve işte şimdi bu zamlarla çıkıyor.

đerkenαя dedi ki...

papuç, haklısın değiştirmem lazım en yakın zamanda ilgilenicem :) Si-ya-setten ve si-ya-silerden bende nefffret ediyorum.. yorumun için teşekkürler.
Baki sevgiyle..

đerkenαя dedi ki...

Coşkun Hürsel, ÖTV ye o kadar indirim yapılacağına farklı sektörlere yatırım yapılabilirdi diye düşünüyorum.. Hükümetin politikasını beğenmiyorum domuz gribi aşısından tutunda ÖTVye yada yapılan zamlara kadar..Yorumunuz için teşekkürler..

Bora-MAN dedi ki...

Hiç unutmuyorum 2008 avrupa şampiyonası Çek cumhuriyetini yenip çeyrek finale çıktığımızın gecesi elektirğe yüksek miktarda zam geldi.Çakallar nasıl olsa milelt sevinçte diye dayadı zammı.Bu sistem böyle demekki

đerkenαя dedi ki...

Bora-MAN, güldürdünüz beni. çok yaşayın..
Yorumunuz için teşekkürler..)
Hoşçakalın..

đerkenαя dedi ki...

... , yorumunuzu yayınlayamadım üzgünüm. Malesef benim edep sınırlarımı aşıyor, kullanılan kelimeler..

Handenur dedi ki...

Selamun aleykum,

Anlayamazsın kardeşimizin yorumlarından ulaştım buraya, çok hoş yazıyorsunuz, güzel yerlere değiniyorsunuz, kendi adıma teşekkür etmek istedim. İnşallah sonraki yazılarınızı da takip etmeye çalışacağım, selametle..

đerkenαя dedi ki...

Ve aleyna aleyküm selam ve rahmetullahi ve beraketûhû..
Allah razı olsun Handenur kardeşim :)) Beğenmenize sevindim.. Beklerim inşaAllah..
Baki Selam ve dualarımla..

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz... Buyrun çekinmeden... :)